دسته بندی مخاطبین خاص عصبانی

آدمها دو دسته ان:
دسته اول اونایی که موقع عصبانیت حرفایی که تو دلشون مونده و قلنبه شده و تو حالت عادی نمیتونن بزنن رو به زبون میارن. و دسته دوم اونایی که موقع عصبانیت صرفا عصبانی هستن و حرفاشون منشا حقیقت نداره …
دسته اول خودشون دو نوع ان : اونایی که وقتی عصبانیتشون تموم شد؛ زیر بار اون حقیقتی که گفتن نمیرن و همش میگن خوب من یه چیزی گفتم حالا … منظور نداشتم
و نوع دوم اونایی که قبول میکنن اونچه که به زبون اوردن حقیقت بوده و مسئولیتش رو میپذیرن و توضیح میدن راجع بهش به جای در رفتن از زیرش.
دسته دوم باز خودشون چند نوع هستن : نوع اول اوناییکه میپذیرن به خاطر همون حرفی که تو عصبانیت زدن چه بسا غیر واقعی باید عذر خواهی کنن …
و نوع دیگه اونایی که فکر میکنن چون عصبانی بودن اگه هم دلی شکوندن مبرا میشن…
و اما بعضی ها هم هستن که مخلوطی از دسته اول و نوع دوم دسته دوم هستن… که خیلی خوب میتونن دل آدم رو بشکونن. تبریک میگم بهشون.

Advertisements
این نوشته در روز نوشت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای دسته بندی مخاطبین خاص عصبانی

  1. leo :گفت

    momkene joze gorohe 2vom bashe taraf.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s