لایک های بی فایده برای زلزله …

من باورم نمیشود اخبار هیچ وقت …*
بازم شروع شد، مسخره بازی ها و شیر کردن ها و لایک کردن های بی فایده، عوض کردن عکس پروفایلها و این دست کارهای بی فایده
ولی آیا هفته بعد کسی یادش خواهد موند که چه اتفاقی افتاده؟؟؟ کسی به فکر بچه زلزله زده ای که عکسش رو گذاشته واسه پروفایلش خواهد بود؟؟؟ به فکر جا و مکانش…مدرسه ش
داغش…من که فکر نمیکنم… آذربایجان هم مثل بم، مثل آمنه ها، مثل داداشیها، مثل بقیه اتفاقات وحشتناکی که به راحتی از کنارش گذشتیم فراموشمون میشه،تنها چندتا لایک بی فایده میمونه
پس بهتره با ریختن چند قطره اشک کوچک برای دلهاشون و چند قطره خون برای جانشون کاری مفیدتر از لایک زدن انجام بدیم ….
*شعر از نجمه زارع

این نوشته در سکوت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای لایک های بی فایده برای زلزله …

  1. koooootah :گفت

    من هنوز
    زلزله رودبارو یادمه
    من
    هنوز به زلزله تهران فکر میکنم
    گردباد ده سال پیش اهواز یادم نمیره
    رمبیدن زمین توی ماسوله
    من
    تو و من
    یک تعدادی از ما
    هنوز انسانیم

    • آنکور :گفت

      وقتی همون زلزله تو شهر خودت هم بیاد و تنها شانست این باشه مه روستایی نیستی که خونت از خاک وگل باشه که اوار بشه رو سرت ، خیلی چیزا یاد آدم میمونه…اره من هنوز موشک بارون یادمه. زلزله رودبار که اثراتش و پس لرزه هاش تو شهر من هم اومد یادمه… ای کاش هنوز انسانیت زنده باشه

    • آنکور :گفت

      وقتی همون زلزله تو شهر خودت هم بیاد و تنها شانست این باشه مه روستایی نیستی که خونت از خاک وگل باشه که اوار بشه رو سرت ، خیلی چیزا یاد آدم میمونه…اره من هنوز موشک بارون یادمه. زلزله رودبار که اثراتش و پس لرزه هاش تو شهر من هم اومد یادمه… ای کاش هنوز انسانیت زنده باشه

پاسخی بگذارید

