حال من خراب است . . .

یا نه
بعضی وقتها در زندگی ماجراهایی اتفاق می افتد که شاید به نظر ضربه سهمگینی به زندگی وارد نکرده باشد ولی آنچنان نرم و ظریف روح آدم را له کرده اند و رفته اند که حال آدم خراب شده و به سادگی خوب نمیشود.

حال من خراب است هرچه میخوام خوبش کنم نمیشود که نمیشود طوری که من آن من سابق نیستم تمام نظرات و نگرشم به همه چیز عوض شده مگر اینکه بتوانم گذشته را هضم کنم … مگر اینکه . . .

یا نه

یک آدم به مفهوم واقعی کلمه اش پیدا شود تا اعتماد از دست رفته مرا دوباره برگرداند.آدم باش.

این نوشته در سکوت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای حال من خراب است . . .

  1. dehati66 :گفت

    اینکه میگی نگرشت نسبت به «همه چیز» عوض شده، حتما با مسائلی روبرو شدی که اصلا برات قابل انتظار نبودن و واسه همین فراموش کردنش سخته. ولی خب سعی کن بشتر به دید تجربه بهش نگاه کنی و کم کم نقاط تاریکش رو از ذهنت پاک کنی…

پاسخی بگذارید

