دلم خسته ست . . .

دیشب خواب بدی دیدم… خواب یه دختر قد بلند با یه دماغ زشت … گفتمش تو از کی بودی گفت از اول اولش

گفتم تا کی … گفت تا همین الان… تو خواب خیلی گریه کردم … صبح که پاشدم زیر چشم یه جوش دراومده بود…

میدونی دلم چی میخواد؟؟؟؟

دلم میخواد یه روز از خواب بیدار شم ببینم همه اینا خواب بوده ،یه خواب بد،یه خواب خیلی بد ….

دم میخواد یهو از خواب بپرم،ببینم مرداده،ظل گرمای اهوازه… تو ماشین توام،از فرط گرما خوابم برده بوده

بعد همه اینا خواب بوده…همه این اذیتا…همه این بدبینیا… ببینم دارم اس ام اس میخونم …بعدش وقتی سنت

مسیجت رو وا میکنم به جای اینکه ببینم اس ام اسای جواب تو پاک شده … ببینم که نوشتی دیگه اس نزن ..دیگه

زنگ نزن ،من همین الان پیش کسیم که خیلی دوسش دارم. باور نمیکنی زنگ بزن صداشو گوش کن…

……………………………..
دلم میخواد از خواب پاشم ببینم که نشستیم تو ائل گلی ،هنوز جیگرا رو نیاوردن ،منم همین جور خوش خوشان خوابم

گرفته…ببینم که وقتی اس ام میاد نگی هیچ کی نیس،پاکش نکنی بگی تو اشتباه دیدی … ببینم که رو کله من دوتا

گوش اضافه تر نمیبینی که بگب تو اشتباه دیدی… ببینم وقتی اس ام میاد جواب بدی که دیگه منو به اسم کوچیک

صدا نکن، بگی همه چی تموم شده …حتی اس ام اس بازی …

………………………………………..

دلم میخواد از خواب پاشم ببینم که تو اصفهانیم،تو خوابی …منم دارم گوشیت رو نگاه میکنم میرم تو اسامی

میرم تو دلیوری اس ام اسا،،، یه اسم میبینم ،اسمی که نمیخوام ببینم … بعد یهو بپرم از خواب ببینم همچین

اسمی نبوده،فقط خواب دیدم…بعد بیدارت کنم بگم دیبییییییییییییییی پاششششووووو…چقدر میخوابی،من خواب بد

دیدم…تو هم بگی تراست می… راحت بخواب همه چی امنه … همه چی خوبه… بعد بیام رو بازوت …کم کمک

چشامون بسته شه …

…………………………………..
دلم میخواد از خواب پاشم ببینم که کسی نمیگه من جوجو ام… کسی نمیخنده به ما … کسی خوشحال نیست که

بالاخره نقشش عملی شده … دلم میخواد از خواب پاشم ببینم وقتی میبینی من ناراحتم سر من داد نزنی پاشی تلفن و

ور داری بگی همین فردا میخوام ببینمت کار واجبت دارم…بعد دست منو بگیری ببری : بگی تموم شد همه چی …

دلم میخواد همه چی تموم شه … دلم میخواد وقتی پیشتم نگران هیچی نباشم، نگران گوشیت نباشم ، دلم میخواد

صبح که پامیشم با ترس و لرز نگیرم که تو نری بیرون … دلم میخواد …

……………………
دلم میخواد همه چی خوب بشه دوباره… دلم میخواد وقتی دستت رو میگیرم نترسم این همون دستی باشه که

پارسال همین موقع تو دست دیگه ای بوده …تو کارون بوده … از نادری …امام … طالقانی متنفرم

دلم میخواد دیگه از هیچ خیابونی متنفر نباشم…از فهرست طلایی متنفرم…از نمای ایرانسل… از اون اسم…

………………….
دلم میخواد همه چی تموم شه. فقط تموم شه … دیگه حتی مهم نیست که چه جوری تموم شه… چیا بفمم …

فقط تموم شه …
………………….
دلم خسته ست …. دلم میخوادت …اما خیلی خسته ست …

دلم یه آغوش امن امن میخواد…مثل آغوش روزای اولت …

……………………
شبهای روشن یادته؟؟؟

ـ دونستن خوشبختی نمیاره.

_ راحتی که میاره.آدمی که میدونه خیالش راحته.

ـ شاید هم دونستن عذابش بده.

_ اگه دنیاش عوض بشه به عذابش می ارزه.

حالا میفهمم که نه نمی ارزه …

سوال : چرا یه نفری که اینقدر قویه…انقدر باهوشه … اینقدر تجربه داره که حتی با نگاه کردن

به چشمای آدم میفهمه که داری دروغ میگی یا راست …نباید بتونه که یه مشکل کوچیک رو تو رابطش حل کنه

چرا باید آدمی که هیچ کس نمیتونه سرش رو گول بماله…آدمی که اینهمه سخت و مغروره ،به خاططر یه اسم

یه گذشته تا این حد کسی رو که دوسش داره اذیت کنه…چرا نمیتونه خیلی راحت دکمه شیف دیلت رو بزنه !!!

دیلت خالی کافی نیس…دیلت بدون شیفت از نظر من معنایی نداره… دیلتی که با یه اس ام اس باز از آشغال دونی

برگرده هیچ فایده نداره ….؟؟؟ واقعا سوال یزرگیه!!!

پی نوشت : امیدوارم این نوشته از اون نوشته هایی باشه که وقتی به زودی با هم میخونیمش

کلی بخندیم … امیدوارم ….

این نوشته در خستگیها, سکوت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای دلم خسته ست . . .

  1. dehati66 :گفت

    همیشه یه نیروی نامرئی، یه نیروی ماوراء طبیعه باعث میشه بعضی روابط دووم بیارن، ولی رابطه ای که توأم با شک باشه، توأم با زجر هم هست! ولی کافیه یک لحظه، فقط یک لحظه تصمیم بگیری که همه چی تموم شه، بعدش زجر میکشی ولی نه برای مدت زیادی…. یه پایانِ تلخ بهتر از تلخیِ بی پایانه…

پاسخی بگذارید

