تولد

آرزو میکنم که همه خواسته ها و آرزوهایی که تو دلم هست برآورده بشه . . .

در نهایت
تنها کسی که می‌خواهم دل به دلش بدهم
تویی

تو تغییر نور را در آسمان تماشا می‌کنی
من چشمهای تو را

این نوشته در روز نوشت, شاعرانه ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای تولد

  1. سپیده :گفت

    تولدت مبارک 🙂
    امیدوارم به همه آرزو های خوبت برسی.

  2. koooootah :گفت

    از دید ِ من
    تولد
    هیچ چی نیست
    جز

    اما
    ببخشید اگه نزدیک نیستیم به هم تا لااقل
    همون هیچ رو
    که از پوچ پُر تر هست
    جشن کوچیکی بگیریم
    از همین دور
    یا شاید نزدیک
    مبارکه
    بوسس

  3. یکه نویس :گفت

    ااا تولدته؟ بابا یه نیشگونی چیزی بگیر خب
    تولدت مبارک –<–@
    امیدوارم به هرچی میخوای برسی 😉
    همیشه شاد و سلامت باشی

  4. امیدوارم هر ارزویی داری بهش برسی…
    دلم برات تنگ شده بود..

  5. amir :گفت

    تولد شما و تولدخودم كه چند روز پيش بود مبارك هر چند كه كسي از من بي كس ياد نمي كنه چه برسه يه پي يام تبريكي يه اس مسي و از اين قرتي بازيا واسه سالروز دخول … (ببخشيد ياد زن و بچه مردم نبودم) ورودمون به اين نكبت اباد بفرسته

  6. یکه نویس :گفت

    سال نو مبارک
    امیدوارم امسال به همه آرزوهات برسی مخصوصا همون آرزوی خاص 😉
    شاد باشی 🙂

پاسخی بگذارید

