اصلا دوستم ندار


اگر دوستم داری، تمام و کمال دوستم بدار
نه زیرخطی از سایه روشن
اگر دوستم داری، سیاه و سفیدم را دوستم بدار
و خاکستری و سبز و طلایی
و درهم
روز دوستم بدار
شب دوستم بدار
و در بامداد با پنجره‌ای باز!
اگر دوستم داری، مرا تکه تکه نکن
تمام و کمال دوستم بدار، یا اصلا دوستم ندار.

شعر: هوخو کلاوس (Hugo Maurice Julien Claus

این نوشته در Uncategorized, دل نوشت ها, دلتنگی ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای اصلا دوستم ندار

  1. من :گفت

    خوب من الان چی بگم پای این پست؟
    😦

  2. من :گفت

    بلاگت چون فیلتر بود با گودر میخوندمش
    اولین باره میام تو بلاگت
    خیلی محترمانه س که جا واسه کامنت گذاشتن و ابراز وجود هس
    مث گودر شکل همه ی بلاگای دیگه نیس

    ……………………
    مرسی صدی جان.سر زدی 🙂

  3. koooootah :گفت

    فقط باید بدونم
    اگه دوستش/دوستت دارم
    ذهن تو آزاده و به طبع اون بدنت
    اونجوری تو با من میمونی احتمالن
    فقط باید بدونم
    اگه همراهت باشم میمونیم برای همیشه
    اما اگه نگهت دارم
    میری
    تصعید میشی
    و نه حتا تبخیر
    به سرعت تصعید میشی

  4. یکه نویس :گفت

    دوست داشتن / دوست داشته شدن
    چه واژه های غریبی
    وقتی کسی رو دوست داشته باشی، تمام و کمال دوستش داری نه جزئی

  5. من :گفت

    آها
    اون کامنتو میگی؟
    اولین کامنتی که برام گذاشتی؟
    تائیدش نکردم. خودت گفتی عمومیش نکن!
    اما یه جای امن نگهش داشتم 🙂

  6. من :گفت

    حاجیِ این پست:
    http://www.sedii.com/archives/1682
    تو یاهو مسنجر ادت کردم
    آن شو پسورد این پستو بهت بدم

  7. چقدر باید حرفی میزدم و چقدر این همان حرفی بود که باید میزدم ….

پاسخی بگذارید

