نسلی که وطنش، وطن نیست . . .و تنش با وطنش نیست …

یه روز سرد زمستونیه.تلویزیون داره نوحه پخش میکنه ، میگه بیایید مهدیه تهران. دارم وبلاگ میخونم. یکی تو تورنتو یکی تو آدلاید یکی تو آمریکا اما … همشون ناراضین همشون دلشون تنگ شده واسه ایران اما نه میخوان برگردن نه میتونن اونجا بند شن… اینجاست که می فهمم رفتن هم هیچ فرقی با موندن نداره… برا کسی که وطن نداره هیچ وقت هیچی خوب نمیشه. شاید تو راست میگی که دوست دارم تو ایران به یه جایی برسم. شایدم تو همیشه راست میگی. . .

و تلویزیون همچنان داره نوحه پخش میکنه

این نوشته در Uncategorized, روز نوشت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای نسلی که وطنش، وطن نیست . . .و تنش با وطنش نیست …

  1. یکه نویس :گفت

    شاید وطن جاییه که دل آدم خوش باشه
    هم اینجا میشه دلخوش بود هم اونور
    میشه کاری کرد که هرجایی بشه…

  2. koooootah :گفت

    نکته همینجاست
    کسی که وطن نداره
    مثل تو و من
    البته اگه قبوله

  3. فرق داره، رفتن با موندن فرق داره، خیلی هم!

  4. لبخند :گفت

    عزیزم فیلم که خیلی زیاده هستش. به نظرم برایدز مید قشنگ بود و یه کم هم حالت کمدی داره.
    جولی و جولیا رو هم من خیلی خیلی دوست داشتم
    آگوست راش هم بد نبود
    امیدوارم به دردت بخوره این فیلم ها

  5. اما رفتن یه مزیتی داره حداقل امنیت داری حداقل واسه داشتن چارتا کانال مسخره تنت نمیلرزه که بریزن تو خونت بیرون که میری ترس از گشت و تجاوز و متلک نداری…

  6. عنوان هوشمندانه اي است.

  7. رودین :گفت

    آره ما ایرانیا هرجا بریم تقریبن بدبختیم. اما خب بدبختی هم درجه داره.

  8. سپیده :گفت

    این وابسته به چیزی در درون ماست.و ربطی هم به این طرف و آن طرف آب ندارد!

  9. dehati66 :گفت

    مشکل اینجاست که من به وضعیتی رسیدم که احساس میکنم نه وطن من رو میخواد، و نه من وطن رو! با این وجود همیشه با خودم میگم کاش گزینه ای به نامِ «رفتن» وجود نداشت، اونجوری مجبور می شدیم یه فکر دیگه ای به حال خودمون و وطن بکنیم…

پاسخی بگذارید

