شب های اهواز

دلم بد جور هوای شب های اهواز و کرده …

چه قدر خاطرات خوب و بد دارم من از این شهر . . .

گاهی حتی هزار کیلومترم فاصله زیادی نیست … گاهی اما یه قدم هم زیاده . . .

این نوشته در خاطرات, دلتنگی ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای شب های اهواز

  1. یکه نویس :گفت

    فاصله های مکانی رو میشه حذف کرد اما فاصله دل رو به این راحتی ها نمیشه…

  2. maryam :گفت

    مرا به یاد اهواز انداختی. اهواز سال 80. شاید یادش به خیر. نمی دانم.

    • آنکور :گفت


      اوهوم سال 80/ یادش رو به خیر کن. چون گذشته…

      برای من که الان اهواز شهریه که با تمام وجود دوسش دارم. نمیدونم تا بعدها چی بشه… خدا میدونه

پاسخی بگذارید

