اگر . . .

اگر سه ساله بودم
از تو می خواستم برایم لالایی بخوانی
با هم بادبادکی هوا می کردیم
مو هایت را می کشیدم
و شکمت را قلقلک میدادم.

اگر کنترلچی بودم؛
بلیط هایت را کنترل نمی کردم؛
می گذاشتم با تمام قطار ها مجانی سفر کنی .

اگر خواهر کو چکترت بودم؛
دو چرخه ام را به تو قرض می دادم؛
کتاب هایم ،رو یا هایم را.

اگر عمه ات بودم؛
آستین پیرهنت را وصله میکردم؛
برایت سو پ داغ می پختم؛
رو یت شالی می انداختم؛
-تا سردت نشود

اگر به خدا ایمان داشتم
از او می خو ستم که اینقدر غمگین نباشی

…………………………………………..
کاش دوست ترم میداشتی . . .

این نوشته در Uncategorized, دلتنگی ها, عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای اگر . . .

  1. یکه نویس :گفت

    همیشه یه اما و اگر میاد آخر جمله ها
    کاش پایان جمله هامون یه چیز دیگه بود…

  2. یکه نویس :گفت

    خیانت همیشه هم 5 حرفی نیست …نه فراموش نمیشه
    این جمله رو گفتی واسه کتاب بهار 63 هست؟
    نخوندم، اگه بشه میرم پیداش میکنم بخونمش

  3. leo :گفت

    its beautiful!

پاسخی بگذارید

