کاش از امروز ,شادی نیز با تو و برای تو متولد شود

امروز تولدته
نقطه
من اینجام
نقطه
تو اونجایی
نقطه
ما از هم خیلی دوریم
نقطه
اما دلامون خیلی نزدیکه
نقطه

من به فکرتم

نقطه

تو به فکر من هستی
علامت سوال

دلم برات تنگ شده
نقطه

تو چطور

علامت سوال

امروز تولدته

نقطه

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم میخواست کنار هم باشیم. تصمیم گرفته بودم واست کیک بگیرم. توت

فرنگی.کادوهاتم کنار خودم باز کنی. اما نشد

بعدش تصمیم گرفتم با پیک واست کیک بخرم. تا بیارن دم خونتون. منم از اینجا پولشو بریزم. اما نشد.

خیلی جاها زنگ زدم. اما نشد

……………………………………………………………………..
عیبی نداره. زود زود میام پیشت. عوض همه این دلتنگی ها در میاد. یه بغل آغوش. با یه دنیا بوس بدهکارمی

………………………………………………………..

تولدت مبارک .

دوستت دارم

نقطه سر خط. به امید دیدارت.

HAPPY BIRTHDAY

این نوشته در عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای کاش از امروز ,شادی نیز با تو و برای تو متولد شود

  1. تولدش مبارک.
    طلایی ترین روز رو پاک کن.
    من تو یه خونه دیگه منتظر حضورت هستم. البته خبرت کرده بودم ولی ظاهرا ثبت نشده بود.
    )):

پاسخی بگذارید

