bitter moon

پاریس همیشه شهر رویا های من بوده… هر وقت یه تعطیلات خیلی عاشقانه و لوکس رو تصور میکنم ،پاریس یادم میاد

امیدوارم یه روز برم

وقتی بیتتر موون رو گذاشتم که بینم ،خیلی دلم واست تنگ شد. بعضی صحنه ها یاد آور خاطرات خودمون بود

واسه همین گریه کردم … واسه دلتنگیهام …

واقعا عالی بود. همینه که پولانسکی ، پولانسکی شده.

یه جورایی احساساتم رو بر انگیخته کرد

مردها مثل یه جور کش هستن که وقتی یه زنی دوسشون داره ، هی سعی میکنه این کش رو بکشه

تا بیشتر به خودش نزدیک کنه،غافل از اینکه یه روز این کش از دستش در میره و خیلی خیلی ازش دور میشه

اما ما زنها وقتی مردی رو دوست داریم ، خیلی از قانون ها و چیزهایی رو که بلدیم فراموش می کنیم

……………………………………………………………

خیلی فیلم خوبی بود. دو بار کمه. بیشتر باید ببینمش.

یک نگاه از بهشت به من عطا شد
……………………………………………………………………………………………………………………

و من با یک اطمینان ناگهانی ، کورکورانه میدونستم که این همونیه که می خوام

…………………………………………………………………………………………………………………………………..

ما آپارتمان را برای 3 روز تمام ترک نکردیم، ما در روز از هم جدا نشدنی بودیم و در شب سیر نشدنی …
…………………………………………………………………………………

می تونستم تصورش کنم که از پنجره هواپیما به بیرون نگاه می کنه … به این ماه زیبا… همون ماهی که من میبینم
ولی شرط میبندم که اون به این شکلی که من میدیدم نمی دید

وابسته به شرایط فکریته که چطوری از چیزهای مختلف برداشت بشه

برای اون فکر کنم زهر بود
…………………………………………………………
میدونی عزیزم…

صحنه چرخ و فلک رو خیلی خیلی دوست داشتم …

میشه یه بار با هم ببینیمش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نوشته در دلتنگی ها, روز نوشت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای bitter moon

  1. این فیلم رو من هم یه بار دیدم خیلی خیلی جالب بود برام
    اما شاید دریچه نگاه من با دریچه نگاه تو به این فیلم کمی متفاوت باشه اما چیزی از زیبایی های اون کم نمیکنه

  2. Raheleh Bahador :گفت

    سلام
    Bitter Moon پولانسکی را از روی دیالوگ های معروفش که همه جا دست به دست می شود می شناسم اما ندیده ام.
    هر آدمی از یک فیلم خاص خاطراتی دارد که انفرادی یا مشترک است.

پاسخی بگذارید

