هرم نفس های تو …

گاهی هرم نفس های کسی تمام لذتی رو که می خوای…

بهت میده…

بی تاب نفس هاتم…
……………………………………………….
چه قدر خوبه تو رو دارم

تو که بی تاب من میشی ….

تو که دلواپسم میشی

…………………………………………………………………
روز سه شنبه 16 فروردین 90

صبح :قبل رسیدن کادوها کلی هیجان داشتم.فقط می خواستم زودتر برسن. وقتی گفتن رسیده پرواز کردم سمت پست

ظهر : وقتی جعبه رو گرفتم، راحت شدم. از ساعت 2 همش منتظر بودم که همه برن،تا بازش کنم

می خواستم تنهای تنها باشم. مثل یه موقع هایی که آدم یه غذای خوشمزه داره فقط می خواد خودش بخوره

یا کتابی که دلش می خواد آروم و تنها و خودش و خودش بخونه

یا فیلمی که نمی خوای بار اول تو دیدنش با کسی شریک باشی

همچین حسی داشتم.می خواستم لذتش رو ببلعم.البته کنار را رو هم 🙂

عصر: بازش که کردم …خیلی خوشحال شدم.ولی کنار را رو که ندیدم ….

همه شون قشنگ بودن. زیبا. باارزش. با سلیقه. متشکرم.

برای همه چیز متشکرم.برای شبهایی که به خاطر من دیر می خوابی. برای روزهایی که به خاطر من زود پاشدی و رفتی

پست. برای مرکز شهر رفتانات و برای وقتی که برام گذاشتی…

متشکرم…

این نوشته در دل نوشت ها, دلتنگی ها, روز نوشت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای هرم نفس های تو …

  1. این پست یادآوری از 16 فروردین سال گذشته است یا ثبت وقایع امسال؟ هر چی که هست خیلی جالب و دوست داشتنیه , خوبه که کسی باشه که آدم دلش بهش گرم باشه و خوبه که کسی باشی که یکی دیگه دلش به تو گرم باشه , حس دل انگیزیه

پاسخی بگذارید

