دل تو … دریای طوفانی

کسی آمد که حرف عشق و با من زد

دل ترسوی ما هم دل به دریا زد

به یک دریای طوفانی دل ما رفته مهمونی

چه دوره ساحلش…

از دور پیدا نیست

باید پارو نزد

وا داد . . .

باید دل رو به دریا داد

خودش می بردت ،هر جا دلش خواست

………………..به هر جا برد … بدون : ساحل همون جاست…

به امیدی که ساحل داره این دریا

به امیدی که آروم میشه تا فردا

به امیدی که این دریا فقط شاه ماهی داره…

به عشق اینکه نمیبینی شبهاشو بی ستاره

دل ما رفته مهمونی به یک دریای طوفانی

باید پارو نزد

وا داد

خودش میبردت هر جا دلش خواست

به هر جا برد بدون ساحل همون جاست

این ترانه حس من به تو رو می رسونه

ساحل هر جایی که تو منو برسونی

( کی میریم دریا ؟؟؟؟ :D)

این نوشته در عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای دل تو … دریای طوفانی

  1. مسعود فردمنش هم برای خودش نابغه ای بوده :دی
    نمیدونم دارم توی پستایی که به من مربوط نمیشه فضولی میکنم یا نه؟ ولی چون پابلیش عمومی شده منم نظر میدم ولی حس کردم که بعضیاش مخاطب خاص داره

    راستی نه به اون روزا که چیزی نمینوشتی و نه به الان که هر روزی که میام دو سه تا پست زدی و رد شدی

  2. وحیده :گفت

    سلام
    با یه تاخیر طولانی سال نو مبارک.
    راستش وبت فیلتره منم توی این مدت فیلترشکن نداشتم. فکر نکنی بی مرامم!
    این دکلمه رو دوست دارم (:

  3. وحیده :گفت

    چرا دیگه آپ نمیکنی؟؟؟؟؟

  4. وحیده :گفت

    امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشی

  5. رها :گفت

    آره انگار باید همینجوری بود…

پاسخی بگذارید

