آغازی برای سر آغاز

سال 1390 هم شروع شد.

امیدوارم که سال خوبی برای تو ،برای من ،برای من با تو ، تو با من و من و تو باشه…

امیدوارم سال خوبی برای خانواده تو و خانواده من باشه…

امیدوارم سال دیگه این موقع خوشحال و شاد باشیم.

……………………………………………………………….
برای من همیشه شروع سخت بوده
حالا هم اینکه شروع کنم و اولین پست سال جدید رو بنویسم واسم سخت بوده …
اینکه شروع کنم و از خودت و خودم و دنیای خودم و خودت بنویسم

اینکه اولین پست رو از چیزای خوب بنویسم… از شادی ها و از خوشحالیهامون.
اینکه چیزی بنویسم که با عشق همراه باشه.
اینکه چیزی بنویسم که اونایی که کسی مثل تو رو ندارن، رشک بورزن.اینکه چیزی بنویسم که عمق بین من و خودت رو نشون
بده

چیزی که خوب باشه.پاک.با صداقت. همراه با عشق. همیشه از حاشیه های شلوغ و بلوف زدن های بی خودی و به ظاهر عاشقانه
بدم میومده.
………………………………………………………….
راستش نوشتن برای من همیشه،از همون دوران راهنمایی همراه با یه جور الهام بوده. نه اینکه چیز خاصی می نویسم
همین که می نویسم.من همیشه احساسم رو بیان می کنم .نه اینکه سعی کنم که چیزی بنویسم. برای همینه که میگم یه جور برانگیزاننده لازمه تا اینکه بتونم چیزی بنویسم. تو برانگیزاننده من برای باز کردن اینجا بودی…چیزی که هرگز جراتش رو ندشتم.بیان عریان احساسات…
……………………………………
بعد این چند روزه …میتونم بگم که رسیدن کادوهات یه جور بر انگیزاننده بود …

اینکه هنوز به فکر من هستی…

اینکه هستی …

این نوشته در شاعرانه ها, عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای آغازی برای سر آغاز

  1. دوست من , تو خوب می نویسی و لازم نیست دلیل این خوب نوشتن جهانی شدن اون نوشته باشه همینکه تورو آروم کنه و همینکه کسی بیاد و بخوونه و حس کنه که حرفای اون از زبون کس دیگه ای جاری شده یا اینکه کسی هست که یه گوشه ای از این دنیا احساس خوشبختی خودش رو مدیون وجود کس دیگه ای (فارغ از هر تعلق دنیوی) میدونه لذتبخشه و میتونه به اون هم اون حس رو انتقال بده تا اونم احساس خوشایندی داشته باشه

پاسخی بگذارید

