در زندگی …


در زندگی فیلم هایی هست که …

آدم با دیدن یک لحظه از اونها احساس می کنه که حتما باید اون فیلم رو با یکی ببینه …

یکی که فقط یکیه اونه…

یکی خاص . . .

تنها دیدن این فیلم ها نه تنها هیچ لذتی نداره ،بلکه حسرت آور هم هست .

حسرت اینکه کاش اون یکی …

اون یکیه تو . . .

الان کنارت بود ، و با دیدن هر صحنه خاص از فیلم

برگردی ،تو چشمای اون نگاه کنی و اون با یه نگاه بهت بگه که : آره ،منم گرفتم …

هر شب تنهایی همچین فیلمی بود.

اون شب که با هم دیدیمش خیلی خوب بود . آروم.راحت . کنار تو . . .

نفست که به صورتم می خورد …

هرم نفسهات اینقدر خلسه آور بود که آروم آروم خوابم می گرفت …

ولی چون میدونستم لحظه های کنار هم بودن چقدر کوتاهه،با خواب هم میجنگیدم …

………………………………………………………………

چهل سالگی هم همچین حسی رو در من بیدار میکنه . . .

کنارت باشم … با هرم نفسهات … و ببینمش . . .

……………………………………………………………………………………
پرسه در مه رو هم دوست دارم دست تو دست تو ببینم

………………………………………………………………………………………………………………

آره در زندگی فقط زخم هایی نیستند …در زندگی آدم هایی هستند که با بودن در کنار اونها همه چیز با قبل واست متفاوت میشه

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

خوشحالم که هستی ….

بوسه ای برای چشمانت …

بوسه ای برای لبهایت . . .

این نوشته در خاطرات, دلتنگی ها, عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای در زندگی …

  1. وحيده :گفت

    دوست دارم که همیشگی باشه. خودش میگه همیشگیه و من باور میکنم، چون دروغ نشنیدم ازش.

    شاد باشی با تمام وجودم میخوام شادیت رو.

  2. سلادم دوست خوب
    از این دست فیلمها منم خیلی دوست دارم ولی متاسفانه هر وقت می بینمشون فقط حسرت نصیبم میشه
    دو تا فیلم هم من بگم که این حس رو بهم داده

    شهر فرشته ها و مرد خانواده که بازیگر هر دوش هم اتفاقا نیکلاس کیج بوده

  3. وحيده :گفت

    منظورم دوست داشتنتونه، امیدوارم همیشگی باشه.
    اونی که من دوستش دارم میگه همیشه میمونه. و من ایمان دارم بهش 🙂
    ببخشید نامفهوم نوشته بودم.

    ……………………………………………………………………………………………………….
    خیلی ممنونم وحیده جان. یا قسمت …امیدوارم ایمان و اعتمادتون همیشه پایدار بمونه…

  4. leo :گفت

    آره واقعا یه حس خوب و خاصی داشت دوب

  5. اکبند :گفت

    در زندگی آدم هایی هستند که با بودن در کنار اونها همه چیز با قبل واست متفاوت میشه

    این جمله ویران کننده بود!!!

  6. میگم دوست خوب! من که یه خورده خسته شدم بس که اومدم و مطلب تازه ای نزاشته بودی
    نمیخوای حرف جدیدی بزنی؟

  7. وحیده :گفت

    سلام. ممنون که بهم سر میزنید.
    آپیده شدم. خوشحال میشم همراهی کنید. لطفا جواب سوالمو هم بدید. 🙂

  8. اندكي صبر سحر نزديك است

  9. وحیده :گفت

    نوروز پیشاپیش مبارک.
    شاد و موفق باشی و بهترینهارو از خدا براتون آرزو میکنم.

  10. در زندگی علاوه از فیلمای خوب روزای خوبی مثله عید هم هستن که مردم برای کسایی که دوستشون دارن آرزوی خوب دارن
    عیدت مبارک و امیدوارم که سال جدید برات سالی پر از کامیاری و نشاط باشه

  11. نیستی یا نمیخوای حرفی بزنی؟

پاسخی بگذارید

