متشکرم

متشکرم:
برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.

برای همه وقت هایی که به حر ف هایم گوش کردی.

…برای همه وقت هایی که به من شهامت و جرأت دادی.

برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.

برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.

برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.

برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.

برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.

برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من هستی.

برای همه وقت هایی که گفتی «دوستت دارم».

برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.

برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.

برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.

برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.

برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.

به خاطرهمه این ها، هیچ وقت فراموش نکن که:

همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی دارم.

همیشه پشتیبانت هستم.

فقط کافی است چیزی از من بخواهی، بلافاصله از آن تو خواهد شد.

می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم.

من کاملاً به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی.

همیشه دوستت دارم، چه به زبان بیاورم چه نیاورم.

همین الان در فکر تو هستم.

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری.

من همیشه برای تو این جا هستم و دلم برایت تنگ است.

هر وقت که احتیاج به درد و دل داشتی روی من حساب کن.

تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.

برای همه چیز متشکرم …

این نوشته در شاعرانه ها, عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای متشکرم

  1. وحيده :گفت

    زيبا و عالي بود مثه هميشه.
    چقد خوب ميشه به اوني كه دوستش داري اينطوري صادقانه بنويسي و اون كاملا احساست رو بفهمه.
    با كمي تاخير قبليهارو هم خوندم. 🙂
    شاد و موفق باشي

  2. وحيده :گفت

    سپاس از حضورتون

  3. حسین.ر :گفت

    چه عکس زیبایی / مطلبتت هم پراز احساسی زیبا/ موفق باشی و سر بزن /ممنون

  4. سلام دوست خوبم
    با شعری برای همسرم به نام ای مطرب صحرا نشین به روزم صفای قدمات و فدای نظرات منتظرم یادت نره

پاسخی بگذارید

