رفیق ،دوستت دارم

میدونی چرا این روزا احساس تنهایی میکنم ؟

چون تو خیلی ناراحتی این روزا

خیلی کم حرف شدی

دلگیری . . .

وقتی تو دلگیری ، منم دلگیر میشم

بیشتر دلتنگت میشم

دلگیر میشم از نتونستن

از اینکه میخوام کنارت باشم ،اما نمی تونم

از اینکه میخوام کمکت کنم

اما نمیدونم ، واقعا نمیدونم چی کار میتونم واست کنم

از ندونستن دلگیرم

از خودم دلگیرم

نمیتونم رفیق خوبی واست باشم

میخوام رفیق خوبی باشم

میخوام همراهت باشم

خودت کمکم کن.

یه چیزی بگو. . .

……………………………………………..
چیزی باید از من در تو جا مانده باشد که اینقدر خروشانی،

دسته زلفی، نیم نگاهی، یا بوی شکلات که میگفتی انگار زیر دندانت.

مثل همین که چیزی از تو در من مانده که راحت ندارم،

دست پیچانت با بوی درخت که میدادی.

……………………………..

از درخت اکالیپتوس برگ کندم ،دادم بهت بذاری تو کیفم …

کجا گذاشتیش؟ نیست.

میخوامش…

این نوشته در دلتنگی ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای رفیق ،دوستت دارم

  1. تعمید :گفت

    نگفتم خوشحاله، گفتم خوشبخته.

  2. leo :گفت

    تو رفبق خیلی خوبی هستی دوبی:-)

  3. اميرعلي :گفت

    خيلي هاشون واقعي نيستن 🙂

پاسخی بگذارید

