تو فقط کسی نیستی که دوستش دارم. حالا تو تنها و بهترین دوست من هستی.

تو دوستی هستی که برای بودن باهات نیاز به هیچ بهانه ای ندارم

تو دوست هستی که مرام و معرفت سرت میشه

تو دوستی هستی که میذاری هر وقت دلم می خواد باهات درد و دل کنم، از چیزهای خوب و بدی که پیش اومده باهات حرف بزنم

می گذاری که بخندم و گریه کنم

تو کسی هستی که کم و کاستی های من رو می بخشی و هیچ وقت چیزی رو به روم نمیاری

مهربونی هات بی منته

تو دوستی هستی که با تو می تونم ساعت ها تو پیاده رو های شهرک راه برم و حرف بزنیم و اصلا ندونیم که چقدر راه رفتیم و

کجا هستیم…

امیدوارم که من هم برای تو همچین دوستی باشم . هستم ؟
……………………………………………………………………………………………….

ما با هم نون و نمک خوردیم

همیشه دوستی خوبه که حرمت نون و نمک رو بدونه

نمک رو با نمکدونش قورت نده و تازه وجود اون رو هم انکار کنه.

امیدوارم همیشه نمکدون یادم بمونه و نون ونمکی که با هم خوردیم.

این نوشته در دل نوشت ها, عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای

  1. leo :گفت

    نمکدونو نمی خورم!حواسم هست!

پاسخی بگذارید

