حس های عجیب من

بعضی وقتها آدم صبح که از خواب پا میشه همون طور که دراز کشیده و داره فکر میکنه که پاشم یا بخوابم

یه کمبودی رو توی زندگیش حس میکنه، به صورت قوی هم حس میکنه

مثلا کمبود محبت یا کمبود صبحانه خوب ،کمبود درس خوندن ،کمبود پول ،کمبود وقت ، کمبود شارژ ایرانسل ،کمبود شادی

کمبود خواب ،خلاصه هر کمبودی که شاید حس کنه ، یعنی آدم یه طور عجیبی میشه.

اون کمبود اون روزش رو شاید تحت تاثیر قرار بده

حتی موقع مسواک زدن ،یعنی آدم یه جوری میشه که میگه حالا امروز مسواک نمیزنم انگار که میترسه انرژی کم بیاره

یا موقع صبحونه خوردن ، یه جوری میشه که کمتر صبحونه میخوره

یا اگه بخواد بره بیرون سعی میکنه بندازدش عقب تر

اصلا اون روز همش تو فکره ،نه اینکه حالش بد باشه ها ،نه ، فقط انگار یه گمشده داره

امروز من این کمبود رو داشتم و حس کردم

امروز کمبود تو رو داشتم

تو. . .

این نوشته در دلتنگی ها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای حس های عجیب من

  1. ویرگول :گفت

    پــــــــــــــــــــول.

  2. leo :گفت

    باز جای شکرش باقیه که یه روز احساس کمبود داشتی.من که هر روز کمبود تورو حس میکنم. 😦

پاسخی بگذارید

