من ، تو ،تبریز

اولین بار من ؛تو ، تبریز

هوای وحشی بهمن بود یا که اسفند ماه

تمام هیبت تبریز داشت می لرزید

و تو که هوای وحشی تبریز در نگاهت بود

و انفجار صدا بود و هلهله ، تبریز

به افتخار من و عشق «آذری » می رقصید

و روزهایی که گل یاس کنار تاب خانه تان

به من پز می داد برای بودنتان

کیانپارس،نادری،زیتون

و گاهی اوقات شایدم عیدون

تمام این راهها ردپای تو را دارند

و روزهایی که می گذرند بی هم

گل قاصد . . . گلی که همواره دوستش خواهم داشت

سمینار،پیرمرد کله سرخ ،توی کلاس

دفتر تو ،ایمیل من ،لبخند پنهانی تو

کار سختی بود ،دم رفتن

تو شاید چیزی از چشمهای من خواندی

و شاید دختر خوابهات کنار خاک عزیز رفته از دستت

و شاید دست تقدیر

من و تو ،اولین بار تبریز

تو ،تنها ،لبریز از تردید

میان گفتن و رفتن و میان ماندن و رفع یک تشکیک

هفتم مرداد . . . من … تو . . .

سه راه . . . یک صبح تبدار . . .

دیدار . . . و . . .

. . . . . . . . . . . . . .سه نقطه بی تکرار

و باز عصر تابستان ،تبریز، من . . . تو

دیدار و باز دیدار

تن تو ،عطر تو ،لمس تو

و چشمهایت . . .

و اکنون من بی چشمهایت . . .

در آب که می شستی تن بی تابت را

دیدند تمام رودها خوابت را

لبهایم به شکل بوسه – ماهی شده اند

بنداز درون آب قلابت را

این نوشته در خاطرات, دل نوشت ها, دلتنگی ها, عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

