خدای من و خدای او . . .

خدایا به من و به دیب آرامش بده
خدای خوب و بزرگ دیبی ،چون یه موقع هایی یه کارایی کردی که فهمیدم خیلی بزرگی
شاید حتی بزرگتر از خدای خودم،یه کاری کن که دیبی شاد بشه ،غصه نخوره.وقتی ناراحته جونم انگار در میاد
خدای مهربون یه کاری کن که من زیاد دلتنگ نشم. یه کاری کن که دیب دلتنگتر بشه
خدای مهربون من،تو که میتونی یه کاری کن که دیب همشه ها منو دوست داشته باشه.نذار شیطون گولش بزنه ها

خدای دلهای کوچیک و آرزوهای بزرگ

خدای دلهای کوچیک و خیال های بزرگ

دل خودم و دل دیب رو به تو میسپارم

یه کاری کن که دل ما نشکنه.

خدای بزرگ دیب دب یه کاری کن که دیب دیب . . . . (همونی که دیشب باهات درد و دل کردم دیگه.خودت میدونی خدا)

خدایا یه کاری کن که دیب مهربون همیشه هر چی تو دلش هست و به من بگه

خدایا یه کاری کن من بهونه نگیرم و اینقدم لئو رو اذیت نکنم.

……………………………………………………………………………………………

خدایا میگم : یه کاری کن،ما جزو اون هایی نباشیم که تا یه چیزی رو از دست ندن قدرش رو نمیدونن

خدایا کمک کن که ما قدر هم و بدونیم.
……………………………………………………………………………………………………….

ضمنا خدای مهربون،قبول نیست من از ساعت 7 چشام باز میشه. خوابم نمیبره. دیب تازه 3 به زور پا میشه
اصلا حساب نیست. اونم زود بیدارش کن. بله ام.

این نوشته در سکوت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

