با چشمان تو

تو را لمس مي کنم با چشم ها
تماشايت مي کنم با دست ها.

تنها گرماي پوست تنت واقعی است.

در نفست مي شنوم جزر و مد بودن را.

………………………………………………………………………………………..

نام‌ات را به من بگو
دست‌ات را به من بده
حرف‌ات را به من بگو
قلب‌ات را به من بده
من ريشه‌هاي ِ تو را دريافته‌ام
با لبان‌ات براي ِ همه لب‌ها سخن گفته‌ام
دست‌ات را به من بده
دست‌هاي ِ تو با من آشناست
اي ديريافته با تو سخن مي‌گويم
زيرا که من
ريشه‌هاي ِ تو را دريافته‌ام
زيرا که صداي ِ من
با صداي ِ تو آشناست

……………………………………………………………………………………………………..

با چشمان تو به درون مي آيم

با دهان من به پيش مي آيي

در خون من به خواب مي روي

در سر تو از خواب بر می خیزم

شعرها از شاملو و اکتاو پازیو

این نوشته در عاشقانه هایم برای تو ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای با چشمان تو

  1. هیچ حقیقتی در هیچ عشقی وجود ندارد

  2. شعر شکلاتو گذاشتم تشریف بیارین

پاسخی بگذارید

