من می توانم

امروز 89.07.25 : 53

من می توانم

من باید چاقاله بشم

………………………………………………………………………………………………………………

ماکارونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

من می خوام چاق بشم ،چله بشم ،یه توپ قلقلی بشم ،بعد تو بیا منو بخور

جایزه دارم به به. جایزه های رنگارنگ

من باید چاق بشم. چله بشم. چون که دلم برات تنگ شده. انگیزه مهم تر از این…

…………………………………………………………………………………………………………………………..

نوبت منم میرسه دیبی خان

یه روزی که خیلی دلت واسم تنگ شد : سه روز تموم بیدارت نگه میدارم. حالا ببین

………………………………………………………………………………………………………………….

چایزه جایزه

………………………………………………………………………………………………………………..

دوستت دارم،پس چاق میشوم.

خدایا من جایزه زود میخوام. یه کاری کن زودی چاق شم. اول من گفتم. حرف دیبی رو گوش نکنی ها.

……………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………….

به زودی : 55

جایزه

به اشتیاق اینکه باد از گونه تو بگذره

لبهای بی قرار من به باد بوسه می زنه . . .

این نوشته در جایزه _ جایزه, دل نوشت ها, روز نوشت ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای من می توانم

پاسخی بگذارید

