کوچ

سلام عزیزم.
دقیقا نمیدونم چی باید بنویسم در اولین پست وبلاگ جدید. هر چند کار کردن با ورد پرس رو هم بلد نیستم. راستش چند روزه دنبال یک مطلب عاشقانه برای اولیم پست هستم، چیزی در خور علاقه تو به من و من به تو . . .
اما حالا دوست دارم گزیده هایی از متن اولین نامم به تو رو بنویسم
و پست بعدی رو عزیزم تو خواهی نوشت.

من همان اندازه دلواپس شادمانی توام که تو دلواپس شادمانی من ،اگر تو خاطری آسوده نداشته باشی من هم آسوده خاطر نخواهم بود.

حالا من در اینجا هستم و تو در آنجا.اما ،آه چقدر تو به من نزدیکی.

دوست دارم چهره تو را ببینم و دستانت را لمس کنم. گاهی برایم آهی بفرست و یا بوسه ای.
تنها یک بوسه تا بتوانم تا روز دیدارت با آن سر کنم.

……………………………………………………………
Alexandra Burke – The Silence

You lift me up
تو مرا به اوج می‌بَری
I speak my heart
But don’t know why
Cause you don’t never really say what’s on you mind
حتی نمی‌دانم چرا با زبان دل سخن میگویم( چرا که هرگز نفهمیدم چه از ذهنت می‌گذرد)

It’s like
I’m walking on broken glass
گویی در حال عبور از روی تکه خورده‌های شیشه ام
I wanna know but i don’t wanna ask
می‌خواهم بدانم (در موردم چگونه می‌اندیشی)،ولی نمی‌خواهم اشتیاقم را بفهمی(و از تو هرگز نمی‌پرسم)

So say you love me
بگو که دوستم داری(همانقدر که من تو را دوست دارم)
Or say you need me
بگو که به من نیاز داری(همان قدر که من به تو نیاز دارم)
Don’t let the silence
اجازه نده سکوت بین من و تو حکمفرما شود
Do the talking
با من حرف بزن
Just say you want me
فقط کافیست به من بگویی که مرا می‌خواهی
Or you don’t need me
یا به من نیاز نداری

Don’t let the silence
ساکت مشو…
Do the talking
با من صحبت کن


You let me in
به من اجازه می‌دهی به تو نزدیک شوم(مرا غرق لذت میکنی)
But then sometimes
ولی گاهی اوقات،
Your empty eyes just make me feel so cold inside
نگاه سردت،اعماق وجودم را منجمد می‌کند.

Don’t know where or how you’re gonna make me cry
نمی‌دانم کجا و چگونه مرا به گریه وا خواهی داشت!


So say you love me
بگو که دوستم داری
Or say you need me
بگو که به من نیاز داری
Don’t let the silence
اجازه نده سکوت بین من و تو حکمفرما شود
Do the talking
با من حرف بزن
Just say you want me
فقط کافیست به من بگویی که مرا میخواهی
Or you don’t need me
یا به من نیاز نداری
Don’t let the silence
ساکت مشو…
Do the talking
با من صحبت کن

It’s killing me
(love in silence)
It’s killing me yeah
(love in silence)
Wooooo
(love in silence)

It’s like
I’m (i’m) walking on (walking on) broken glass
تو گویی در حال راه رفتن بر روی تکه خورده های شیشه‌ام
I wanna know but i don’t wanna ask
می‌خواهم بدانم ولی هرگز نمی‌خواهم در موردش سوال کنم

’cause once you say it
چرا که تو وقتی گفتی «دوستت دارم»
You can’t take it back
دیگر نمی‌توانی آن را پس بگیری!


So say you love me
بگو که دوستم داری
Or say you need me
بگو که به من نیاز داری
Don’t let the silence (ooohhhh)a
اجازه نده سکوت بین من و تو حکمفرما شود
Do the talking
با من حرف بزن
Just say you want me (say you want me)a
بگو که دوستم داری(بگو….)
Or you don’t need me (but you don’t want me)a
بگو که به من نیاز داری(بگو…)
Don’t let the silence
اجازه نده سکوت بین من و تو حکمفرما شود
Do the talking
با من حرف بزن

Wooooooh
(love in silence)

You lift me up
تو مرا به اوج می‌بری

این نوشته در عاشقانه هایم برای تو ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای کوچ

  1. leo :گفت

    salam dob,happy new blog!

پاسخی بگذارید

