دوستت دارم را با من بسیار بگو . . .


 من به دنبال
دلاويزترين شعر جهان مي گشتم


  يافتم ! يافتم ! آن نكته كه مي خواستمش !


با شكوفائي
خورشيد و ،


گل افشاني
لبخند تو،


آراستمش !


تار و پودش
را از خوبي و مهر،


خوشتر از
تافته ياس و سحربافته ام :


(( دوستت
دارم )) را


من دلاويز
ترين شعر جهان يافته ام !


تو هم، اي
خوب من ! اين نكته به تكرار بگو !


اين
دلاويزترين حرف جهان را، همه وقت،


نه به يك بار
و به ده بار، كه صد بار بگو !


« دوستم داري
» ؟ را از من بسيار بپرس !


« دوستت دارم
» را با من بسيار بگو !

 پ.ن:

 دوستم داری را از من بسیار بپرس. . .

 نمی پرسیا اصلا ! ! !

 پ.ن:

 اگر کسی را دوست داری، به او بگو.

 زیرا قلبها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند، می‌شکنند



 کاش دیگه حرف ناگفته ای نذاری بینمون بمونه . . .



کارت پستال الکترونیکی عاشقانه,عکس عاشقانه,گالری نایت اسکین,کارت الکترونیکی,کارت هدیه,کارت پستال تولد

  لذت می‏برد وقتی می‏گوید چشم‏هایت را ببند به امید بوسه‏ای و بی‏رحمانه منتظرم می‏گذارد.

………………………………………………………………………………………………………………

  یادت می‏آید زیر باران بی‏چتر مانده بودی؟


  
من آمدم و چترم را بستم تا زیر باران تنها نمانی
(وبلاگ مطرود)

………………………………………………………………………

 از این مطلب هم خوشم اومد از این وبلاگ:باد رویایی را زیر بال اسبی بر می آشفت


 برهنگی ارتباط مستقیمی با حقیقت دارد؛ جستجو برای یافتن حقیقت، به کشف
حجاب از اندام یک زن می       ماند؛ چیزی که در پشت لایه های متعدد پوشیدگی
پنهان است…

  برهنگی حقیقت، چیزی جدا از حقیقت برهنگی نیست؛ حال می
خواهد این برهنگی، برهنگی اندام و  پیکر       یک   زن باشد، لختی یک راز باشد،
عریانی یک عشق باشد…هر چه می خواهد باشد، چیزی در برهنگی  هست  که  رابطه
نزدیکی با حقیقت می یابد! آنچنانکه قبل از هر زایش و پیدایشی، برهنگی ای
در کار بوده است؛  نوعی پوست انداختن، لخت شدن، عریان شدن…

  شاید در
برهنگی یک زن، در لابلای سایه روشن منحنی و پیکره و خطوط و زوایای اندام
پیدای او،        عریانی          روحش نمایان تر باشد؟! آنجا که دست بردن در لباس های زیر
و از هم دریدن وحشیانه و پاره کردن  غریزی  پوشیدگی او، استعاره ترین نمونه
ی جستجو و کشف و مکاشفه برای رسیدن به حقیقت معنی پیدا می  کند!…بکارت!

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای دوستت دارم را با من بسیار بگو . . .

  1. hot girl :گفت

    ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
    (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
    _(▒)(▒)___██____████████
    _________██____███▒▒▄▒▒….
    __________██____█▒▒▒▒▒▒…
    ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
    ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
    __________ __██____▒▒______(▒(▒)
    _____________██__▓▓▒▓_______█
    ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
    _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
    (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
    _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
    ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
    __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
    _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
    ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
    ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
    ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
    ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
    ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
    ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
    _______________▓▓_▓▓
    _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
    (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
    _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
    _______________▓▓_▓▓
    _______________▓▓▓▓
    _______________▓▓▓
    ______█████████
    ________██____██
    ______█☼█____██
    ______█_______██
    ______________█☼█

    سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    خوبییییین؟؟؟

    خوشحال میشم بهم سر بزنید و دلگرمی باشین واسمـــــــــــ
    تازه یه خبر توپــــــــ
    منتظرمـ ـ
    بوووووووووووووووس

پاسخی بگذارید

