لحظه دیدار نزدیک است . . .


لحظه ی دیدار نزدیک است

باز
من دیوانه ام مستم

باز می لرزد دلم دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم


های نخراشی به غفلت گونه ام را تیغ

های نپریشی صفای زلفکم را دست

و
آبرویم را نریزی دل

ای نخورده مست

لحظه ی دیدار نزدیک است…

عشق من

تو را از بین صدها گل جدا کردم

تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم

برای نقطه پایان تنهاییم تو تنها اسمی بودی که صدا کردم

عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععشق من

بگو از پاکی چشمه

منو لبریز خواستن کن

با دستات حلقه ای از گل بساز و گردن من کن

اگه از مرگ باورها از آدمها دلم سرده

نوازش کن تو دستامو که خیلی وقته یخ کرده

که خیلی وقته یخ کرده

عشق من

دیگه دلواپس بودن واسم بسه

دیگه بیهوده پیمودن واسم بسه

زیادیم کرده پژمردن ،زیادیم کرده غم خوردن

توی بیداد تنهایی در عین زندگی مردن

عشق من

بگو از پاکی چشمه منو لبریز خواستن کن

با دستات حلقه ای از گل بساز و گردن من کن

اگه از مرگ باورها از آدمها دلم سرده

نوازش کن تو دستامو که خیلی وقته یخ کرده

که خیلی وقته یخ کرده

عشق من
…………………………………………………………………………………………………………
پ.ن :

نوازش کن تو دستامو که خیلی وقته یخ کردن

منو لبریز خواستن کن.

دو هفته ای بود جرات نداشتم این آهنگو گوش بدم

امروز ولی . . .

…………………………………………………………………………………………………………….

الان ساعت یکه، یه جورایی بی تابم

از اول تابستون داری میگی میام پیشت

فکرشو کن، حالا داری میای .

دلم تاپ تاپ میزنه

دوست دارم الان باهات حرف بزنم، جیغ بزنم

بهت بگم دلم واست تنگ شده

دوست دارم بپرم تو بغلت

حیف که خوابی ……………………………………………………………….

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای لحظه دیدار نزدیک است . . .

  1. ختم یک میلیارد صلوات از 28 مرداد به مدت 3 ماه به نیت سلامتی امام زمان و تعجیل در فرج
    شما و خانواده چند گل صلوات نثار قدوم مبارکش می کنید؟
    منتظر حضورتون هستم

  2. ستاره :گفت

    عيد رمضان آمد و ماه رمضان رفت

    صد شكر كه اين آمد و صد حيف كه آن رفت

    آپم آپی عیدانه

پاسخی بگذارید

