همه می پرسند:

چیست در زمزمه مبهم آب؟

چیست
در همهمه دلکش برگ؟

چیست در بازی آن ابر سپید، روی این آبی آرام
بلند


که ترا می برد این گونه به ژرفای خیال؟

چیست در خلوت
خاموش کبوترها؟

چیست در کوشش بی حاصل موج؟

چیست در خنده
جام

که تو چندین ساعت، مات و مبهوت به آن می نگری؟

نه به
ابر، نه به آب، نه به برگ،

نه به این آبی آرام بلند،

نه به
این آتش سوزنده که لغزیده به جام،

نه به این خلوت خاموش کبوترها،

من
به این جمله نمی اندیشم.

من مناجات درختان را هنگام سحر،

رقص
عطر گل یخ را با باد،

نفس پاک شقایق را در سینه کوه،

صحبت
چلچله ها را با صبح،

نبض پاینده هستی را در گندم زار،

گردش
رنگ و طراوت را در گونه گل،

همه را می شنوم؛ می بینم.

من
به این جمله نمی اندیشم.

به تو می اندیشم.

ای سرپا همه
خوبی!

تک و تنها به تو می اندیشم.

همه وقت، همه جا،

من
به هر حال که باشم به تو می اندیشم.

تو بدان این را، تنها تو
بدان.

تو بیا؛

تو بمان با من، تنها تو بمان.

جای
مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب.

من فدای تو، به جای همه گلها تو
بخند.

اینک این من که به پای تو در افتادم باز؛

ریسمانی کن
از آن موی دراز؛

تو بگیر؛ تو ببند؛ تو بخواه.

پاسخ چلچله
ها را تو بگو.

قصه ابر هوا را تو بخوان.

تو بمان با من،
تنها تو بمان.



……………………………………………………………………………………………..

زیباترین حرفت را بگو

                                  شکنجه ی پنهان سکوتت را آشکار کن

و هراس مدار از آنکه بگو یند ترانه ای بیهوده می خوانند…

چرا که ترانه ی ما ترانه ی بیهودگی نیست…

چرا که عشق حرفی بیهوده نیست…

حتی بگذار آفتاب نیز برنیاید

به خاطر فردای ما اگر بر ماش منتی است…

چرا که عشق خود فرداست

خود همیشه است……

………………………………………………………………….

اي سراپايت سبز
دست هايت را چون خاطره اي سوزان
در دست هاي عاشق من بگذار
و لبانت را چون حسي گرم از هستي
به نوازش لب هاي عاشق من بسپار
باد ما را با خود خواهد برد

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای

  1. عمو مهر :گفت

    سلام

    با تلنگر بر «وب سایت» بخش اول نوشتهِ خود را بشنوین و به بیکاری و حوصله عمو بخندین 🙂
    .

  2. عمو مهر :گفت

    .
    هنوز که ساعت 16 هم نشده. چرا زمان نظر منو 16:49 ثبت کرده؟

    حالا زمان دقیق ارسال این نظر را می نویسم ببینیم با چه میزان اختلاف ثبت می کنه

    15:53
    .

  3. عمو مهر :گفت

    .
    نظر دوم منو که تا اینجا بودم نمایش ندادین ببینم زمان ثبتش با زمان ارسال چقدر فرق داره.

    با این حال نظر سوم را هم ارسال می کنم:

    عکسی که تو این پست گذاشتین، از اینجا که منم، بدون فیلتر شکن دیده نمی شه. دستکاری شده اونو می ذارم تو «وب سایت» تا با تلنگر بر اون، این بار به ذوق و هنر عمو بخندین 🙂

    چون چند لایه و با حجم بیشتره، کمی طول می کشه تا نوشته های عکس دیده بشه.

    1622
    .

پاسخی بگذارید

