با من تا انتهای عشق برقص،عشق من«لئو»

 

به یاد پارک رشدیه…عصر!

https://i1.wp.com/www.yekpanjare.com/photos/love.jpg


به
رقص آر مرا با چنگي زيبا، به رقص آر مرا تا زيبایي‌ات

به
رقص آر مرا از تنگناي هراس، تا گستردگي آرامش

مرا
چون شاخه‌ي زيتوني بر گير


و کبوتري باش که به سمت خانه پرواز می کند


به
رقص آر مرا تا نهايت عشق

به
رقص آر مرا تا نهايت عشق

 

زماني
که شاهدان همه رفتند، آه بگذار تا زيبايی‌ات را بنگرم

بگذار
تا حس کنم خراميدن‌ات را، چونان که حس مي‌کردند در بابل

نشان
ده به آرامي آنچه را که تنها مي‌دانم نهايت‌اش است

به
رقص آر مرا تا نهايت عشق

به
رقص آر مرا تا نهايت عشق

حالا
که هر دو در زير عشق‌ايم

و
هردو بالاي عشق

به
رقص آر مرا تا نهايت عشق

به
رقص آر مرا تا نهايت عشق

 

به
رقص آر مرا سوي کودکاني که مي‌خواهند زاده شوند،

به
رقص آر مرا سوي پرده‌هايي که ورايشان بوسه‌هامان کهنه شده‌اند

خيمه‌اي
به پا کن، پناهِ مرا، خيمه‌اي حتي پاره‌پاره

و
به رقص آر مرا تا انتهاي عشق

 

با
چنگي زيبا، به رقص آر مرا تا زيباي‌ات

به
رقص آر مرا از تنگناي هراس، تا گستردگي آرامش

لمس
کن مرا با دستان عريان‌ات، لمس کن مرا با دستان پوشيده‌ات

به
رقص آر مرا تا انتهاي عشق

به
رقص آر مرا تا انتهاي عشق

به
رقص آر مرا تا انتهاي عشق

عکس های احساسی

…………………………………………………………………………………………………………………….

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن

منو از این دلخوشیها آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم

 

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه

نوازشه دستای تو عادت ترکم نمیشه

 

فقط تو آغوش خودم دغدغه ها تو جا بذار

به پای عشق من بمون هیچکسو جای من نیار

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن

فقط به من بوسه بزن به روح و جسم وتن من

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای با من تا انتهای عشق برقص،عشق من«لئو»

  1. امیرعلی :گفت

    سالها پيش مشق عشق می کردم

    اما…

    دفترم خيلی زود تمام شد.

    چند صباحی ست که دوباره مشق عشق می کنم

    اما…

    نازنين چرا مشقهايم را خط نميزنی؟

پاسخی بگذارید

