عشق من


مثل عکس رخ مهتاب


که افتاده در آب..


در دلم هستی و


بین من و تو فاصله هاست…

………………………………………………..

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای عشق من

  1. به منم سر بزن

  2. زندگی زیباست ای زیباترین
    سلووووووووووووووووووووووووووم دوست من
    خوفیییییییییییییییییی؟ تبریک میگم عید بزرگو . از وبت خوشم اومد خیلی با حاله و عالییییییییییییییییییییییییییییه . اگه خواستی با نام ( و من تو را در سفر شناختم ) بلینک و بگو با چی بلینکم . موفق باشی و پیروز . به منم سربزن بای بای
    علیرضا & میترا

پاسخی بگذارید

