تولد

برای روز میلاد تن خود من آشفته رو تنها نذاری


همه تنهایی ها با من رفیقن،منو در حسرت عشقت نذاری


برای روز میلاد تن خود منو دور ازدل و دیدت نذاری


دلم تنگه و مهرتو میخواد،دلم رو در پی غمها نذاری


میام تنها توی قلبت میشینم،من و قلبت رو جایی جا نذاری


عزیزم جشن میلادت مبارک،منو اون سوی جشن دل نذاری


همه تنهایی ه با من رفیقن،منو در حسرت عشقت نذاری




…………………………………………………………………………….

هر آیینه نیازمندم بودی ،ای کاش بگویی


کس نگفته است که زندگی کار ساده ای است،


گاهی بسیار سخت و ناخوشایند می نماید.


اما با تمام فراز و فرودهایش،زندگی …


از ما انسانی بهتر و نیرومندتر می سازد.


حتی اگر در لحظه،حقیقت آن را در نیابیم.


به یاد آر…


که در آزردگی،رنج از خود دور داری،


ودر دلتنگی ،بگذاری اشکهایت جاری شوند،


و در خشم،خود را رها سازی،


و در ناکامی،بر خود چیره شوی.


تا می توانی یار خود باش.


می توانی بهترین دوست خود باشی،


اما به هنگام آشفتگی مرا خبر کن!


می کوشم،بدانم چه وقت باید در کنارت


باشم.


اما گاه ممکن نیست،پس خبرم کن.


عشق بالاترین هدیه ای است که می توانیم به یکدیگر


بدهیم.


و ایثار یکی از بزرگترین لذتهایی است که به ما ارزانی شده.


من اینجایم هر زمان و همیشه،


تا هر آنچه دارم به تو هدیه دهم.


…………………………………………………………




             

                                                                                          

                                                                                                                                                       

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

