https://i2.wp.com/eshgh13031.persiangig.com/image/j5gexe.jpg

چشم هایم را در دست هایت بگیر


و دست هایم را بشنو


و بخوان آوازی از سر انگشتانم


که تو را با همه وجودم می شناسم


می بویمت


مثل گلی که همین الان از شاخه چیده شده


می بینمت


مثل منظره ای در دور دست دریا


می شنوم تو را


چون آواز اساطیر باستان


تو را مزمزه می کنم


چو شیرینی باغ های نیشکر


دست هایت را نوازش می کنم


مثل هیچ چیز


مثل دستان تو که همه چیز است




…………………………………………………………………….

پی نوشت:


الف،من،تو


قسم به حافظه


و آنچه که در او می ماند

………………………………………………………………….

یاد نوشت:

شب،پارک روبروی مرمر

love me , my love

……………………………………………………………………………………………………………………..

https://i2.wp.com/i.imagehost.org/0863/08.jpg


من جاده ای برای تو


خطوط مقطع


تابلو ایست


چراغ قرمز ندارم


قانونمند نباش


در شانه هایم از نوشابه های سکر آور مست شو


پایت را بر پدال گاز فشار بده


فقط بران


که در پایان آغوش من تو را در بر خواهد گرفت.

………………………………………………………………………………………………

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای

  1. ممد تپل :گفت

    سلام امیدوارم حالت خوب باشه و همیشه وبلاگت به این خوبی بمونه تو وبلاگ خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبیییییییییییییییییییییییییییی داری
    اگر وقت کردی به من هم سربزن

  2. leo :گفت

    yuhoooo!!

    when ever i am beside u
    all i really wanna do
    is hold

  3. leo :گفت

    i miss u

  4. !i! S4H4R !i! :گفت

    تقدیم بافروتنی

پاسخی بگذارید

