برای مردی که قدش از دیوارهای شهر بلندتر بود…

دره های مه گرفته و هوس گم شدن سرنوشت کسانی ست که:


قدشان از دیوارهای شهر بلندتر است ….

……………………………………………………………………….

29 خرداد. سالروز پرواز مردی که میدانست.


مردی که تلخی متفاوت بودن را به جان خرید


مردی که دانست،حقیقت تلخ نیست


این ماییم که گاهی کور مزه میشویم.

………………………………………………………………….


دکتر علي شريعتي: کسی که راه را غلط رفته، اگر درست راه برود، زودتر

ممکن است راه درست را بیابد تا آنکه در راه درست، غلط راه می رود.

 

………………………………………………………..


دکتر علي شريعتي: همیشه حرفهایست برای گفتن و حرفهایست
برای

نگفتن و ارزش هر انسان به حرفهایست که برای نگفتن دارد حرفهایی

اهورایی و برامده از دل

………………………………………………………………………………….

شاید هنوز هم مردان و زنانی باشند که قدشان از


دیوارهای شهر بلندتر باشد


کسانی که دره های مه آلود و هوس دانستن


لحظه ای رهایشان نمیکند.


………………………………………………………….

این قسمت برای کسی که قدش از دیوار شهر ما بلندتره


برای کسی که هنوز کودک درونش رو از یاد نبرده


برای کسی که الفی الفی یادشه:

همکلاسی ام

دوستم دارد

دوستش دارم،

آسمان آبی

او با من و

من با او

ما خواستار ما

،

ما  جاری شدیم با نسیم و رود و جویبار

او همكلاس و دوست و هم صداى من،

ما با هميم و،

من ياد او و

او در ياد من،

من زير باران

او غرق در باد،

من در خيال و

او هم در خیال من

عقل جاى ديگر است،

من عاشق نسيم

او عاشق باران،

اينجا زمان ما

سبز آسمان ما

ما به سوی آسمان

میرویم تا ستاره ها


با عرض پوزش از شاعر ناشناس این شعر به خاطر تغییراتی که به مقتضای حال و

هوای خودمون تو شعرش دادم،


این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای برای مردی که قدش از دیوارهای شهر بلندتر بود…

  1. جویا :گفت

    بنویس
    خاطرات اینده را
    و مقدر کن احتمال دیدارمان را
    در قیامتی نزدیک
    طوری که هیچ یادم نیامده باشد
    طوری که هیچ یادت نیامده باشد بنویس
    نام کوچکم را بزرگ
    درست کنار نام خودت
    و در خاطرات اینده
    مصور کن
    آفتاب بمانی

    رویا زرین

  2. باران :گفت

    سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داریخوشحال میشم بهم سر بزنی

پاسخی بگذارید

